27 Ocak 2014 Pazartesi

Sevgililer Gününe Özel Aşk Kutusu

Sevgililer gününe 2 hafta kaldı. Hala sevgilime ne hediye alsam diye düşünüyorsanız, bu fikir tam size göre. Basit malzemelerle yapabileceğiniz bir kutu hazırladım. Marketten şansıma kalp şeklinde bir kutu bulabildim. Ama siz herhangi bir kutuyu da kullanabilirsiniz. Aldığım kutunun kapağında ait olduğu markanın logosu mevcuttu. Kapatmak için onu beyaza boyadım. Daha sonra üzerine yazmak istediğim kelimeyi kağıt üzerine y makas yardımı ile kesip, kutunun üzerine çift taraflı bant ile yapıştırdım. Süslemek için  2 tane daha kalp ekledim. Kutunun içine ise, kraft kağıdından hazıradığım defter (içinde sevdiğinize yazdığınız güzel bir şiir), ufak bir şişe beyaz şarap, 2 adet çikolata, süs içinde çiçek koydum. Sizin kullanacağınız kutunun boyutları uygunsa, içine 2 adet ufak kadeh de ekleyebilirsiniz. Romantik bir akşam geçirmek için kutumuz artık hazır.







































4 yorum:

  1. süper olmuş yahu :) anlatımınız ve paylaştığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. bunun aynısını nerden bula bilirim yardımcı olurmusunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kutuyu Migrostan almıştım. Bu linkten inceleyebilirsiniz. http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/34859916-32010-coca-cola-3x250-ml-kalpli-kutu

    YanıtlaSil