25 Ekim 2015 Pazar

Kraft Hediye Paketi

Uzun zamandır hediye paketi paylaşmamıştım. Son dönemde doğum günü olan arkadaşlarıma aldığım hediyeleri büyük bir şefkle paketledim.

Öncelikle sevgili arkadaşım Melis için hazırladığım hediye paketini aşağıda paylaşıyorum.






Hediyeyi kraft kağıdıyla kapladıktan sonra, üzerine yazın bahçeden topadığım ve kuruttuğum lavantalar ile süsledim. Kompozisyonu daha önceden çizdiğim uçan balon resimini ekleyerek tamamladım.



İkinci hediye paketini ise yeni tanıştığım arkadaşım için hazırladım.
 

 
























Ev formunu vermeye çalıştığım bu hediye paketini hazırlarken bir az zorlandım. Ama sonuç beni ve hediye sahibini mutlu etti. Kraft kağıdını tek parça olarak kullanarak üzerine ilüstratif objeler ekleyerek hareketlendirdim.

 

1 yorum: