22 Kasım 2015 Pazar

Çocuklara Özel Maske


























Geçen hafta eşimin çok eski bir arkadaşına gittik. Görüşmeyeli uzun zaman olmuştu.
Çok tatlı 2 erkek çocukları var. Ben de onlara özel bir hediye yapmak istedim.
Oyuncak mı alsam, oyun hamuru mu alsam, kitap mı alsam diye düşünürken aklıma bu fikir geldi.
Nasıl olsa şimdiki çocuklar oyuncak konusunda sıkıntı çekmiyor, yeni oyuncak bile alsanız onunla ilgilenme süresi 5 dakika. Çok çabuk sıkılıyorlar.

Çocukları oyuna katıp kendi elleri ile bir şeyler yapmaya teşvik etmek için maske hediye
etmeye karar verdim.

Zamanım kısıtlı olduğu için maskeyi internetden indirdim.





Siz de maskeleri indirmek isterseniz bu siteyi https://happythought.co.uk ziyaret edebilirsiniz. (maskeleri indirmek için isminizi ve mail adresinizi göndermeniz gerekir, maskelerin pdf dokümanını size
email ile gönderecekler).


Tilki ve kedi maskesini indirdikten sonra onlara uygun hediye paketi hazırladım. En sevdiğim malzeme olan kraft kağıdını kullandım. 2 adet A4 boyutundaki kraft kağıtlarını kenarlarından desenli bantla birbirine yapıştırdım.
Kedi maskesinin gireceği paketin üzerine kedi, tilki maskesinin gireceği pakete tilki resmi çizdim.
Ambalajını hareketlendirmek için üzerine renkli kağıtlardan yanak, papyon ve taç kesip yapıştırdım.

























































 




















 Paketleri çocuklarla beraber açtık. Hatta maskeleri de beraber yaptık.




Çağanla beraber maskenin parçalarını birleştirirken, Yaman bizi izlemeyi tercih etti.





 





















 





































Çağan renkli maskeyi bitirdikten sonra,boyanmamış olanı da  büyük bir hevesle renklendirdi.







Çocuklarla çok keyifli bir vakit geçirdim. Sanırım onlar da çok eğlendi. Siz de çocuklarınıza hediye almak yerine beraber bir şeyler üreterek zaman geçirebilirsiniz.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder